Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

2021.04.09-től kinyitnak ügyfélszolgálati irodáink

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a védelmi intézkedések lépcsőzetes feloldásának első fokozatáról szóló 144/2021. (III. 27.) Kormányrendelettel összhangban a személyes ügyfélszolgálatok 2021.04.09-én a megszokott nyitvatartási rend szerint újra kinyitnak. 

Köszönjük türelmüket!

Biztonsági szabályok az ügyfélszolgálatokon

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy állandó és fiókirodáink csak az alábbi biztonsági intézkedések betartásával:

  1. 431/2020. (IX.18.) kormányrendelet értelmében az iroda területén száját és orrát folyamatosan takarja el maszkkal.
  2. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
  3. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.
  4. Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
  5. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő ügyfelet nem áll módunkban kiszolgálni, és ellene szabálysértési eljárás indítható.

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:
- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos és online ügyfélszolgálatunkatvegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon a +36 46/535-535 lehet időpontot igényelni.

Címváltozások

A szerencsi és az abaújszántói ügyfélszolgálati iroda elköltözött, új címük a következő:

  • 3900 Szerencs, Rákóczi út 87/C (a korábbi irodaépület szomszédságában)
  • 3881 Abaújszántó, Béke u. 29. (Kormányablak)

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Legyen online áramügyekben is!

Sok az elintézni való és kevés ideje van? Unja már a sorban állást, utazást és az ezzel járó vesződségeket? Válassza online ügyfélszolgálatunkat, ahol bármilyen áramszolgáltatással kapcsolatos ügyét elintézheti kényelmesen, gyorsan, otthonról, ingyenesen!

Ügyfélszolgálati irodakereső

Az utolsó ügyfél fogadása a nyitvatartási idő vége előtt 10 perccel történik. Ügyfélszolgálati irodáinkon csak bankkártyás befizetés lehetséges az ügyfélfogadási idő végéig.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

{{officeDetails.officeName}}

Cím:

{{officeDetails.address}}

Nyitvatartás:

Speciális nyitvatartási információk:

{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}. {{holiday.isOpen ? "Nyitva:" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}

Leterheltség:

Leterheltség:

minimális
alacsony
közepes
magas

Kapcsolódó dokumentumok