Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy az augusztus 20-i nemzeti ünnep miatt állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása a következők szerint módosul:

2020. augusztus 17-én, hétfőn 10-20 óra között nyitva,
2020. augusztus 18-én, kedden 8-14 óra között nyitva,
2020. augusztus 19-én, szerdán 8-16 óra között nyitva,
2020. augusztus 20-án, csütörtökön zárva,
2020. augusztus 21-én, pénteken zárva,
2020. augusztus 29-én, szombaton 8-14 óra között nyitva.

A fiókirodáink továbbra is zárva vannak. Az állandó irodák elérhetőségei az alábbi táblázatban láthatók. Időpontfoglalás minden esetben szükséges. Továbbra is kérjük a biztonsági szabályok betartását, amelyről részletes információ az alábbi pontokban található.

Együttműködésüket és megértésüket előre is köszönjük.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az alábbi állandó ügyfélszolgálati irodáinkat 2020. július 20-tól ismét a megszokott nyitvatartással működnek. Az ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges.

ÉMÁSZ Hálózati Kft. területén:

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:
- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, az EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon a +36 46/535-535 lehet időpontot igényelni.

Biztonsági intézkedések személyes ügyintézésnél

Ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében az ügyfélszolgálati irodák látogatása során az alábbi intézkedések betartásához kérjük szíves együttműködésüket: 

1. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben.
2. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetőség 20 perc időtartamban.
3. Pontosan és egyedül érkezzen fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
4. Az iroda terültén arcát és orrát takarja el maszkkal vagy sállal.
5. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
6. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos és online ügyfélszolgálatunkat vegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

Címváltozások

A szerencsi és az abaújszántói ügyfélszolgálati iroda elköltözött, új címük a következő:

  • 3900 Szerencs, Rákóczi út 67/C (a korábbi irodaépület szomszédságában)
  • 3881 Abaújszántó, Béke u. 29. (Kormányablak)

Időpontfoglalás

Ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében szolgáltatási területünkön több ügyfélszolgálati irodát is üzemeltetünk. A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, illetve telefonon időpont is igényelhető.

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Legyen online áramügyekben is!

Sok az elintézni való és kevés ideje van? Unja már a sorban állást, utazást és az ezzel járó vesződségeket? Válassza online ügyfélszolgálatunkat, ahol bármilyen áramszolgáltatással kapcsolatos ügyét elintézheti kényelmesen, gyorsan, otthonról, ingyenesen!

Kapcsolódó dokumentumok