Ugrás a tartalomra

Elérhetőségeink

Cégünk minden fontos témában Ügyfeleink szíves rendelkezésére áll. Az alábbiakban ügytípusok szerint lebontva közöljük azokat a telefonos elérhetőségeket, amelyeken keresztül az Ön segítségére lehetünk.

Informatikai rendszerek karbantartása

Szeretnénk felhívni Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy 2019.09.29-én (vasárnap) 00:00-24:00 óra között informatikai rendszereink karbantartása miatt az alábbi funkciók nem lesznek elérhetőek: 

  • Online ügyfélszolgálat
  •   EFM feltöltés online ügyfélszolgálaton és mobil applikáción (LAPKER végpontokon és telefonos ügyfélszolgálaton működni fog)

Kérjük előrefizetős mérővel rendelkező Ügyfeleinket, hogy időben vásárolják meg a szükséges energiamennyiséget.

Megértésüket köszönjük!

Közvetlen hibabejelentő vonal

Ezeken a számokon ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, egész nap fogadja a hívásokat. Kérjük Ügyfeleinket, az alábbi telefonos elérhetőségeket kizárólag hibabejelentés esetén használják!

  • ÉMÁSZ hibabejelentő: +36 80/42-43-44.

1-es gomb: Hiba bejelentése

2-es gomb: Egyéb hiba bejelentése

Mérőállás bejelentése

  • csak vezetékes telefonról hívható, ingyenes zöld szám: +36 80/202-938;
  • mobiltelefonról is hívható telefonszám: +36 20/30/70 938-3838.

Munkatársaink azonosítása

  • ingyenesen hívható zöld szám: +36 80/200-338.

Általános információk, hálózatot érintő fejlesztési igények, együttműködési megállapodások (Hálózat csatlakozási osztály)

Üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézések (gallyazás, üzemzavarokról információk*, közvilágítási szakaszhibák)

Miskolci régió:

Gyöngyösi régió:

Egri régió:

Folyamatban levő kivitelezési munkák helyszíni kapcsolattartás (Beruházási Osztály)

Idősoros (3x80 A feletti teljesítmény vételezés) elszámolású üzleti partner (nem lakossági) fogyasztási helyeivel kapcsolatos ügyintézés (Hálózathasználati osztály)

Az alábbi nem lakossági, kizárólag a 3x80 A feletti teljesítményű fogyasztási helyekkel kapcsolatos ügyekben: új igények fogadása, hálózatos szerződések kötése, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltás, fogyasztóváltozás, hálózatos szerződésmódosítás, ellátatlan fogyasztók / fogyasztási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése:

Profilos (3x80 A vagy az alatti vételezés) elszámolású fogyasztási helyekkel kapcsolatos ügyintézés

Az alábbi ügyekben: új igények fogadása, szerződésekkel kapcsolatos ügyek, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltás, fogyasztóváltozás, szerződésmódosítás, ellátatlan fogyasztók / fogyasztási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése mért és méretlen fogyasztási helyek esetén:

  • E-mail cím: eloszto[AT]emasz.hu;
  • Telefon: +36 46/535-535
  • Hiba bejelentés: 06 80/42-43-44
  • Fax: +36 1/238-3848.