Ugrás a tartalomra

Fokozatos visszatérés a személyes ügyintézéshez

Tudnivalók a visszatérésre vonatkozó átmeneti intézkedésekről

Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja

2020. július 6-tól a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ állandó személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online és telefonos ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfélszolgálatok online és telefonos időpontfoglalással lesznek látogathatók.

Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először 2020. július 6-tól a vállalat állandó ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, szerda és pénteki napokon 10-től 14 óráig, csütörtökön pedig 14 és 18 óra között. Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, 2020. június 29-től a http://eloszto.emasz.hu/online felületen, az EnergiApp mobilapplikációban és telefonon tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Az időpontfoglalásról visszaigazoló e-mail-t kapnak.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy időpontban egy ügyet tudnak intézni 20 perces időtartamban. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügy-félszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális platformjain, azaz telefonon, az online ügyfélszolgálaton és az EnergiApp mobilapplikációban.

Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ online ügyfélszolgálatán, a http://eloszto.emasz.hu/ oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:

mérőállás bejelentése;
számlázással kapcsolatos ügyintézés;
igénybejelentés, teljesítmény módosítás 
reklamációs mérőfelülvizsgálat megrendelése
elvi és használatbavételi engedély lekérése
időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkba.

Egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot az ELMŰ-ÉMÁSZ. A moratórium azonnal életbe lép és visszavonásig lesz érvényben.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A vállalat célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja.

A vállalatcsoport ezért azonnali hatállyal felfüggeszti lakossági ügyfeleinél a tartozás miatti kikapcsolásokat. A vállalatcsoport az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kíván hozzájárulni ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.

A kikapcsolási moratórium az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt.-vel (egyetemes szolgáltató) szerződésben álló lakossági ügyfeleket érinti. A vállalás a nem lakossági, illetve más energiakereskedővel szerződésben álló ügyfelekre nem vonatkozik.

 

Budapest, 2020. március 13.

 

Tisztelettel,

Dr. Boross Norbert

Kommunikációs igazgató

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tartozás miatt kikapcsolt villamos-energia szolgáltatás visszakapcsolásának feltétele a lejárt díjhátralék befizetése.

A lejárt tartozás befizetését az alábbi módokon teheti meg:

  • Online bankkártyás fizetéssel az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikáción keresztül

    Online bankkártyás fizetéssel Ön könnyedén és biztonságosan, néhány kattintással kiegyenlítheti számláit, vagy akár teljes számlaegyenlegét. Online bankkártyás fizetésre Elektronikus számlaszolgáltatásunk igénybevételével nyílik lehetősége.

  • Egyedi banki átutalással
  • A kikapcsolási értesítővel kiküldött postai csekken
  • A személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken

Ebben az esetben kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol egyben a ki- és visszakapcsolási díjjal kapcsolatban is tájékoztatást kap.

Amennyiben befizette lejárt tartozását, szükséges a ki- és visszakapcsolási díj befizetése is. Ezt megteheti egyedi banki átutalással, vagy a személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken.

A visszakapcsoláshoz szükséges befizetésigazolást a visszakapcs_igazolas[AT]elmu-emasz.hu e-mail címre küldheti el.

Kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol kollégáink tájékoztatják a ki- és visszakapcsolási díj befizetésének részleteiről, az esetleges további feltételekről (pl. szabványos mérőhely kialakítása, szükség esetén szerződéskötés) valamint az ügyintézés további menetéről.

A +36-1/238-1371 telefonszámon kollégáink munkanapokon 8:00 – 16:00 óra között várják hívását. 

Megértését köszönjük!

A normál havi diktálásokat továbbra is a megszokott csatornákon várjuk:
- Online ügyfélszolgálat - Mérőállás bejelentés
- EnergiApp - Mérőállás bejelentés
- Telefonon a +36 80/202-938 vagy a +36 20/30/70 938-3838 számokon

Éves leolvasási időszak esetén: A járványveszély enyhülését követő kormányzati intézkedésekkel összhangban az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja június 22-től újraindítja a személyes mérőóra leolvasást. Az ügyfelek éves elszámoló számlája az éves személyes leolvasások alapján készül, az ügyfelek és a vállalat közös érdeke, hogy a pontos adat rendelkezésre álljon. Az éves árammérő-leolvasásokat az ÉMÁSZ területén június 25-től azoknál kezdik meg, akiknél a leolvasás éppen aktuális. Az érintett ügyfeleknek nincs teendőjük, a tervezett leolvasás dátumát az energiaszámlájukon ellenőrizhetik. Önkéntes vagy hatósági karanténban lévő ügyfeleknél az ELMŰ-ÉMÁSZ munkatársai továbbra sem olvassák le az óraállásokat. Ahol nincs kockázata a mérőórák személyes leolvasásának, az ELMŰ-ÉMÁSZ munkatársai minden biztonsági előírást betartva, maszkban, védőkesztyűben, fertőtlenítővel felszerelkezve, a 1,5 méteres védőtávolságot betartva végzik el a feladatot.

Kedves Ügyfelünk!

Ügyfélszolgálati irodáink zárvatartása alatt az alábbiak szerint tudja intézni műszaki jellegű ügyeit.

Igénybejelentések

- Online ügyfélszolgálat – egy fogyasztási hely esetén: http://eloszto.elmu.hu/ Műszaki igénybejelentés menüpont / Műszaki igénybejelentés új fogyasztási helyre vagy Műszaki bejelentés meglévő fogyasztási helyre.
- Egyéb esetben, több fogyasztási hely esetén e-mailben az eloszto[AT]elmu.hu e-mail címen.

Műszaki szerződéskötések

- E-mailben az eloszto[AT]elmu.hu címen várjuk.

Fogyasztói igények alapján végzett mérőhelyi munkák

A fogyasztói igények esetén prioritással kezeljük a villamos energia ellátás biztosításával kapcsolatos munkákat. A villamos energiával már ellátott felhasználási helyeken végzendő munkákat a rendelkezésre álló szabad erőforrásoktól függően tudjuk elvégezni. Az elhalasztott munkák lemondásáról, illetve később, a kapacitások rendelkezésre állása esetén, majd az új időpontról is telefonon fogjuk értesíteni ügyfeleinket. 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy telefonos és írásos ügyfélszolgálatunk nem tud érdemi információt adni a munkák átütemezéséről és a várható új időpontokról, mert azokat műszaki szakterületeink az aktuális terheléstől függően ütemezik. A kapacitások rendelkezésre állása esetén telefonon fogjuk értesíteni fogyasztóinkat.

Tervezett karbantartások

Információt kaphat a karbantartásokról:
- EnergiApp mobilapplikáció - Push értesítések menüpont - "Áramszünet figyelmeztetés opció"
- Tervezett karbantartások az alábbi linken érhetőek el,
https://elmuhalozat.hu/tudnivalok/energiakozeli-informaciok/tervezett-karbanatartasok

Hibabejelentés

A hibaelhárítás továbbra is zavartalanul üzemel!

Bejelentését fogadjuk:
- Telefonon +36 80/38-39-40
- EnergiApp mobilapplikáció / Hibabejelentés vagy Közvilágítási hibabejelentés

Elvi és használatbavételi engedély

A fogyasztók részére továbbra is az elektronikus csatornákat preferáljuk:
- Online ügyfélszolgálat: http://eloszto.elmu.hu/ "Műszaki igénybejelentés menüpont" - "Elvi szolgáltatói nyilatkozat" vagy "Nyilatkozat villamosenergia ellátásról (Használatba vételi eljáráshoz)"
- E-mailben az eloszto[AT]elmu.hu e-mail címen.

Mérőcsere

Kérjük, a csere időpontjával kapcsolatban a kiértesítési levélben szereplő telefonszámon egyeztessen munkatársunkkal.

Visszakapcsolás

Kérjük, további információért keresse kollégánkat a +36 1/ 238-1371-es telefonszámon munkanapokon 8-16 óra között. Felhívjuk figyelmét, ezen a telefonszámon csak visszakapcsolást érintő kérdésekben tudunk segíteni.

Reklamációs mérőfelülvizsgálat

Az online ügyfélszolgálaton keresztül indítható: http://eloszto.elmu.hu/ Műszaki igénybejelentés menüpont / Reklamációs mérőfelülvizsgálat oldalon. 

Közműegyeztetés

A közműegyeztetéseket az http://ekozmu.hu/ oldalon keresztül várjuk.

Egyéb műszaki megkeresések

- Telefonos tájékoztatás: +36 1/238-3838
- Írásos bejelentéseket kérjük az alábbi e-mail címekre küldje: eloszto[AT]elmu.hu

Megértését köszönjük.
Budapest, 2020. 03. 19.
ELMŰ Hálózati Kft.

Információt kaphat a karbantartásokról:
- EnergiApp mobilapplikáció - Push értesítések menüpont - "Áramszünet figyelmeztetés opció"
- Tervezett karbantartások az alábbi linken érhetőek el:
https://elmuhalozat.hu/tudnivalok/energiakozeli-informaciok/tervezett-karbanatartasok

 


A hibaelhárítás továbbra is zavartalanul üzemel!

Bejelentését fogadjuk:
- Telefonon +36 80/38-39-40
- EnergiApp mobilapplikáció / Hibabejelentés vagy Közvilágítási hibabejelentés