Ügyfélszolgálati irodák
Személyes ügyintézési lehetőségek
Járványhelyzet miatti nyitvatartás módosítása
A 484/2020. (XI.10.) kormányrendelet előírásai szerint állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása a csütörtöki napokon 10-20 óra helyett 10-19 órára módosul. Előzetes időpontfoglalás és a maszk használata továbbra is szükséges. Amennyiben az előzetesen lefoglalt időpont módosítása szükséges, akkor munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Az alábbi fiókirodánk zárva tart a számára helyt adó ingatlan bezárása miatt:
- Szécsény 2020. november 16-tól
A pontos nyitvatartási idők és címek az oldal alján, az ügyfélszolgálati irodakeresőben található. A változásokról folyamatosan tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket. Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Biztonsági szabályok az ügyfélszolgálatokon
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy állandó és fiókirodáink csak az alábbi biztonsági intézkedések betartásával:
- 431/2020. (IX.18.) kormányrendelet értelmében az iroda területén száját és orrát folyamatosan takarja el maszkkal.
- Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
- Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.
- Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
- Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő ügyfelet nem áll módunkban kiszolgálni, és ellene szabálysértési eljárás indítható.
Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:
- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.
Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos és online ügyfélszolgálatunkatvegyék igénybe.
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.
Időpontfoglalás
A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon a +36 46/535-535 lehet időpontot igényelni.
Címváltozások
A szerencsi és az abaújszántói ügyfélszolgálati iroda elköltözött, új címük a következő:
- 3900 Szerencs, Rákóczi út 87/C (a korábbi irodaépület szomszédságában)
- 3881 Abaújszántó, Béke u. 29. (Kormányablak)
Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok
- a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
- meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el.
Legyen online áramügyekben is!
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező
{{officeDetails.officeName}}
Cím:
{{officeDetails.address}}
Nyitvatartás:
Speciális nyitvatartási információk:
{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}, {{holiday.isOpen ? "Nyitva" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}