Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati irodák

Személyes ügyintézési lehetőségek

Járványhelyzet miatti nyitvatartás módosítása

A 484/2020. (XI.10.) kormányrendelet előírásai szerint állandó ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartása a csütörtöki napokon 10-20 óra helyett 10-19 órára módosul. Előzetes időpontfoglalás és a maszk használata továbbra is szükséges. Amennyiben az előzetesen lefoglalt időpont módosítása szükséges, akkor munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Az alábbi fiókirodánk zárva tart a számára helyt adó ingatlan bezárása miatt:

  • Szécsény 2020. november 16-tól

A pontos nyitvatartási idők és címek az oldal alján, az ügyfélszolgálati irodakeresőben található. A változásokról folyamatosan tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket. Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

Biztonsági szabályok az ügyfélszolgálatokon

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy állandó és fiókirodáink csak az alábbi biztonsági intézkedések betartásával:

  1. 431/2020. (IX.18.) kormányrendelet értelmében az iroda területén száját és orrát folyamatosan takarja el maszkkal.
  2. Használja a kihelyezett kézfertőtlenítőt és tartson legalább 1,5 méter távolságot az ügyfelektől és az ügyintézőktől.
  3. Csak előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni Ügyfeleinket a foglaláskor megadott ügyben. Egy időponttal egy ügy intézésére van lehetősége 20 perc időtartamban.
  4. Pontosan és egyedül érkezzen, fényképes igazolvánnyal (pl.: személyi igazolvány, útlevél), ha más nevében jár el, akkor meghatalmazás is szükséges.
  5. Amennyiben felmerül a koronavírus-fertőzés gyanúja, az ügyintézés megszakításra, az iroda pedig bezárásra kerül. Újranyitás csak a teljes fertőtlenítés után lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a maszk nélküli, vagy a maszkot helytelenül viselő ügyfelet nem áll módunkban kiszolgálni, és ellene szabálysértési eljárás indítható.

Kérjük, hogy az alábbi ügyek intézésére elsősorban továbbra is digitális csatornáinkat válassza:
- mérőállás rögzítése,
- előre fizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.

Kérjük és javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, akkor elsősorban a telefonos és online ügyfélszolgálatunkatvegyék igénybe. 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük.

Időpontfoglalás

A személyes ügyintézéshez online ügyfélszolgálatunkon keresztül, EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon a +36 46/535-535 lehet időpontot igényelni.

Címváltozások

A szerencsi és az abaújszántói ügyfélszolgálati iroda elköltözött, új címük a következő:

  • 3900 Szerencs, Rákóczi út 87/C (a korábbi irodaépület szomszédságában)
  • 3881 Abaújszántó, Béke u. 29. (Kormányablak)

Személyes ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

  • a személyazonosságot igazoló okmányra (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya);
  • meghatalmazásra, abban az esetben, ha nem a szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk jár el. 

Legyen online áramügyekben is!

Sok az elintézni való és kevés ideje van? Unja már a sorban állást, utazást és az ezzel járó vesződségeket? Válassza online ügyfélszolgálatunkat, ahol bármilyen áramszolgáltatással kapcsolatos ügyét elintézheti kényelmesen, gyorsan, otthonról, ingyenesen!

Ügyfélszolgálati irodakereső

Az utolsó ügyfél fogadása a nyitvatartási idő vége előtt 10 perccel történik. Ügyfélszolgálati irodáinkon csak bankkártyás befizetés lehetséges az ügyfélfogadási idő végéig.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

{{officeDetails.officeName}}

Cím:

{{officeDetails.address}}

Nyitvatartás:

Speciális nyitvatartási információk:

{{holiday.date | date:'yyyy. MM. dd'}}, {{holiday.isOpen ? "Nyitva" : "Zárva"}} - {{holiday.description}}

Leterheltség:

Leterheltség:

minimális
alacsony
közepes
magas

Kapcsolódó dokumentumok